Sóterápiás termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal!

+36 30/ 466 2757

Űrlapunk segítségével elküldheti üzenetét, érdeklődését!

Értesüljön első kézből legfrissebb akcióinkról, sóterápiával kapcsolatos híreinkről!

Kedves Vásárlóink!

 

Sajnos sótermékeink (fürdősó, sószappan, étkezési só) kiszállítását bizonytalan időre felfüggesztettük!

Köszönjük szíves megértésüket!

 

A rendelés folyamata

Vásárlási információk:

A Gyógyító Só Webáruházban való böngészéshez, a szöveges tartalmak, a termékek megtekintéséhez, megrendeléshez nem szükséges regisztráció. Regisztráció nélküli vásárlás is lehetséges.

A vásárlás során az alábbi adatok megadása szükséges:

  • Név/Cégnév
  • Cím
  • Adószám
  • E-mail cím
  • Telefonszám.

Ezen adatok megadása a rendelés teljesítéséhez szükségesek. Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheti és módosíthatja, törölheti jóváhagyás előtt.

A megrendelés elküldése után az adatok már nem módosíthatóak. Ha mégis a megrendelés elküldése után fedezne fel hibát, értesítsen minket telefonon vagy e-mailen.

Regisztrált vásárlók minden új megrendelés előtt, bejelentkezés után módosíthatják adataikat az egész vásárlási folyamat során.

Megadhat több szállítási címet is, pl.: munkahelyi vagy otthoni címet. A regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó szolgál arra, hogy a webáruházba ezek megadásával bármikor visszatérhessen. A termékek megrendelése online a webáruházban, e-mail-ben vagy telefonon is lehetséges.

Árak

A feltüntetett árak bruttó árak; tartalmazzák a 27 %-os Áfa-t!

A termékek mellett feltüntetett árak a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák.

A megrendelési folyamat a megrendelés jóváhagyásáig bármikor megszakítható, de a megrendelés, illetve annak összetétele, a jóváhagyás után már nem módosítható. A számlát a csomag minden esetben tartalmazza!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni! A termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és a csomagot ne vegye át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a szolgáltató jogosult törölni.

A rendelés folyamata

  • Ha Ön már regisztrált felhasználó, a termék kosárba tétele után válassza a bejelentkezést. Ha még nem regisztrált, vendég vásárlóként is böngészhet, vásárolhat webáruházunkban.
  • Amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával az előző rendelés tartalmát összeállítani, praktikus és kényelmes lehet a regisztráció, melyet a vásárlás közben, adatai megadásával tud megtenni. Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára (név, cím, telefon, e-mail), hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt csomag.
  • A termék adatlapján kattintson a "Kosárba" gombra. Az adatlapon látható a termék ára, akció esetén, annak kedvezményes ára, a kiszerelés (egyes termékek többféle kiszerelésben kaphatók; ennek kiválasztása is lehetséges), valamint növelheti vásárolni kívánt darabszámot.
  • A vásárlás további folytatásához kattintson a "Kosárba" vagy a "Vásárlás folytatása" gombra!
  • Amikor minden megvásárolni kívánt terméket elhelyezett a kosárban, kattintson a "Tovább a pénztárhoz” gombra. (A Vissza a kosárhoz” gombra kattintva bármikor visszaléphet kosara tartalmához és láthatja az összesítést. Ezen kívül a weboldal tetején található külön kis ablakban is láthatja kosara tartalmát és összegét.)
  • A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintás után, választhat, hogy regisztrált vásárlóként folytatja a vásárlást vagy regisztráció nélkül. A már regisztrált vásárlók a bejelentkezés után folytathatják a vásárlást. Új vevőink, és aki legközelebbi vásárlását szeretné kényelmesebbé tenni, itt megteheti adatai rögzítését.
  • A „Tovább” gombra kattintva adhatja meg a számlázási információkat. Lehetőség van a csomag számlázási címre történő kiszállítására vagy megadhat más szállítási címet is (pl. munkahelyi, otthoni). A rendelési folyamat közben is bármikor megadhat új címeket. Itt kötelező megadni a nevet/cégnevet, címet, telefonszámot és e-mail címet.
  • Az Általános szerződési feltételek elfogadása után léphet tovább a szállítási információkra.
  • Ha a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, a rendszer automatikusan megadja azt a következő lépésben. Ha eltér a számlázási és a szállítási cím, akkor itt megadhat egy másik címet.
  • Válassza ki a szállítás módját, majd lépjen „Tovább”!
  • A fizetési módoknál négy lehetőség van a csomag árának kiegyenlítésére. Választhatja a személyes átvételt, a futárnak készpénzben történő fizetést (utánvét), a Pick Pack Ponton történő fizetést vagy a Gyógyító Sóterápia Kft. megadott bankszámlájára történő előre utalást. A megjegyzés rovatban írhat nekünk üzenetet.
  • A „Rendelés áttekintése” gombra kattintva megtekintheti kosara tartalmát és megadott adatait.
  • Utolsó lépéseként a "Megrendelés véglegesítése" gombra kattintva elküldi nekünk rendelését. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztat. Ez még csak egy automatikus válasz. A megrendelést a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk, majd erről és a rendelés státuszáról újabb értesítést küldünk vagy telefonon visszaigazoljuk. Amennyiben nem kapja meg visszaigazoló levelünket, annak több oka lehet: rosszul adta meg az e-mail címét, esetleg tele van a postafiók vagy a levelező rendszer a spam-ek közé helyezte levelünket. Ebben az esetben, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg e-mail címet, a postafiók telítettségét vagy a spam mappát és állítsa át, hogy az e-mail címünkről érkező levél nem spam.